zaterdag 3 januari 2015

Afwerking frame

Hierbij ben ik mijn frame beginnen hermaken om een perfect net frame te bekomen.

Eerst sneed ik een reep van 26cm x 2,5cm uit exact in het midden en vervolgens trok ik de lijnen door  tot aan de rand en holde ik hetgeen tussen de lijnen uit zodat de aluminium bar erin kan passen.





Fits like a glove.


Daarna heb ik nog in ieder hoek een boring gemaakt met een diameter van 12mm waar het touw door zal gaan.


Vervolgens heb ik de bar in het karton gestoken en daarna de MDF plaat gelijmd op het karton.



Zo gaan de touwen erin en worden ze langs binnen aan elkaar geknoopt.


Naast deze aanpassingen heb ik ook de vorm van het houten stop-stukje dat onder de lus knoop zal terugkomen verandert van een vierkant naar een cirkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten